Bestellen
Hoe kan ik bestellen bij NagelMusthaves?
Wil je een bestelling plaatsen in de NagelMusthaves webshop? Wij leggen je graag uit hoe je makkelijk en snel een bestelling kunt afhandelen.
- Voeg alle gewenste producten toe aan het winkelmandje.
- Klik rechts bovenaan op het symbool met het winkelmandje en vervolgens op 'Bekijk en bewerk winkelmandje' om een overzicht te krijgen van de producten in het winkelmandje. Controleer in het winkelmandje de door jou gekozen producten en de aantallen.
- Klik onderin de pagina op 'Afrekenen'.
- Vul bij 'Bezorgadres' de adresgegevens in waar de bestelling naartoe mag worden gestuurd. Vink 'Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde' uit als het factuuradres niet hetzelfde is als het bezorgadres.
- Vink eventueel ‘Maak direct een account aan’ aan, zodat je de volgende keer niet opnieuw al je gegevens hoeft in te vullen. Dat scheelt weer tijd!
- Kies bij 'Verzendmethodes' de gewenste bezorgmethode en bij 'Betaalmethodes' de gewenste betaalmethode.
- Vul bij 'Pas kortingscode toe' eventueel een kortingscode in en klik vervolgens op 'Korting doorvoeren'.
- Controleer bij 'Overzicht van bestelling' voor de zekerheid opnieuw je bestelling.
- Om de bestelling af te kunnen ronden moet je het eens zijn met de algemene voorwaarden. Door op 'Naar betalen' te klikken verklaar je jouw gegevens te hebben gecontroleerd en ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.
- Klik tot slot op 'Naar betalen' en doorloop het betaalproces.
Heb ik een account nodig om te bestellen bij NagelMusthaves?
Nee, je ben niet verplicht om een account aan te maken om te kunnen shoppen bij NagelMusthaves. Het is wel handig om een account aan te maken. Een account biedt de volgende voordelen:
- Alle bestelling zijn terug te vinden in een overzichtelijk bestelgeschiedenis.
- Je gegevens worden bij de volgende bestelling automatisch ingevuld.
- Je kunt meerdere verzendadressen opslaan.
- De facturen zijn makkelijk te downloaden vanuit je account.
- Je kunt producten in je wish list plaatsen. De producten die je op een later moment wilt bestellen kun je dan gemakkelijk terugzoeken.
Waar kan ik een kortingscode invullen?
Op de afrekenpagina kun je bij 'Pas kortingscode toe' een kortingscode invullen.
Ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen, wat moet ik nu doen?
De korting achteraf verrekenen is helaas niet mogelijk. De kortingscode kun je bij een volgende bestelling gebruiken.
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Binnen een paar minuten na het afronden van de bestelling ontvang je een bevestiging in je mailbox. Heb je geen e-mailbevestiging ontvangen? Controleer dan of de mail niet per ongeluk in je spamfolder terecht is gekomen.
Zit de mail ook niet in je spamfolder? Neem even contact op met onze klantenservice.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Na het voltooien van de betaling is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen of annuleren. De bestelling wordt namelijk meteen in behandeling genomen. Na ontvangst kun je de bestelling wel retourneren.
Waar kan ik mijn ordernummer vinden?
Jouw ordernummer kun je vinden op de volgende plekken:
- in de bestelbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen
- in het besteloverzicht van jouw persoonlijke account
- op de pakbon die bij jouw bestelling zit