Facebook Pixel

Veelgestelde vragen

Bestellen

Hoe kan ik bestellen bij NagelMusthaves?

Wil je een bestelling plaatsen in de NagelMusthaves webshop? Wij leggen je graag uit hoe je makkelijk en snel een bestelling kunt afhandelen.

  • Voeg alle gewenste producten toe aan het winkelmandje.
  • Klik rechts bovenaan op het symbool met het winkelmandje en vervolgens op 'Bekijk en bewerk winkelmandje' om een overzicht te krijgen van de producten in het winkelmandje. Controleer in het winkelmandje de door jou gekozen producten en de aantallen.
  • Klik onderin de pagina op 'Afrekenen'.
  • Vul bij 'Bezorgadres' de adresgegevens in waar de bestelling naartoe mag worden gestuurd. Vink 'Factuur- en verzendadres zijn hetzelfde' uit als het factuuradres niet hetzelfde is als het bezorgadres. 
  • Vink eventueel ‘Maak direct een account aan’ aan, zodat je de volgende keer niet opnieuw al je gegevens hoeft in te vullen. Dat scheelt weer tijd!
  • Kies bij 'Verzendmethodes' de gewenste bezorgmethode en bij 'Betaalmethodes' de gewenste betaalmethode.
  • Vul bij 'Pas kortingscode toe' eventueel een kortingscode in en klik vervolgens op 'Korting doorvoeren'.
  • Controleer bij 'Overzicht van bestelling' voor de zekerheid opnieuw je bestelling.
  • Om de bestelling af te kunnen ronden moet je het eens zijn met de algemene voorwaarden. Door op 'Naar betalen' te klikken verklaar je jouw gegevens te hebben gecontroleerd en ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.
  • Klik tot slot op 'Naar betalen' en doorloop het betaalproces.

Heb ik een account nodig om te bestellen bij NagelMusthaves?

Nee, je ben niet verplicht om een account aan te maken om te kunnen shoppen bij NagelMusthaves. Het is wel handig om een account aan te maken. Een account biedt de volgende voordelen:

  • Alle bestelling zijn terug te vinden in een overzichtelijk bestelgeschiedenis.
  • Je gegevens worden bij de volgende bestelling automatisch ingevuld.
  • Je kunt meerdere verzendadressen opslaan.
  • De facturen zijn makkelijk te downloaden vanuit je account.
  • Je kunt producten in je wish list plaatsen. De producten die je op een later moment wilt bestellen kun je dan gemakkelijk terugzoeken.

Waar kan ik een kortingscode invullen?

Op de afrekenpagina kun je bij 'Pas kortingscode toe' een kortingscode invullen.

Ik ben vergeten mijn kortingscode in te vullen, wat moet ik nu doen?

De korting achteraf verrekenen is helaas niet mogelijk. De kortingscode kun je bij een volgende bestelling gebruiken.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Binnen een paar minuten na het afronden van de bestelling ontvang je een bevestiging in je mailbox. Heb je geen e-mailbevestiging ontvangen? Controleer dan of de mail niet per ongeluk in je spamfolder terecht is gekomen.

Zit de mail ook niet in je spamfolder? Neem even contact op met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Na het voltooien van de betaling is het niet meer mogelijk om de bestelling te wijzigen of annuleren. De bestelling wordt namelijk meteen in behandeling genomen. Na ontvangst kun je de bestelling wel retourneren.

Waar kan ik mijn ordernummer vinden?

Jouw ordernummer kun je vinden op de volgende plekken:

  • in de bestelbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen
  • in het besteloverzicht van jouw persoonlijke account
  • op de pakbon die bij jouw bestelling zit

Verzending

Ik heb het verkeerde adres ingevuld, wat moet ik nu doen?

Stuur ons zo snel mogelijk een mailtje met het juiste afleveradres naar info@nagelmusthaves.nl of vul het contactformulier in. De wijziging kan alleen worden doorgevoerd als de bestelling nog niet is verzonden.

Als er een zending retour komt, omdat het opgegeven adres niet klopt dan kunnen we deze niet kosteloos nasturen. De klant is zelf verantwoordelijk voor het opgeven van het juiste afleveradres. Er zal opnieuw aan de verzendkosten moeten worden voldaan alvorens de bestelling opnieuw kan worden verstuurd.

Is het mogelijk om de bestelling te volgen, zodra deze is verstuurd?

Is jouw bestelling als pakketpost verstuurd? Dan is de zending te volgen met de track & trace code die je via de mail hebt ontvangen. Brievenbuspost wordt verzonden zonder een trackingnummer dus het is niet te volgen. Kies bij het afrekenen voor pakketpost als je een track & trace code wenst te ontvangen.

Hoe kan het dat mijn track & trace code het niet doet?

Controleer of je de juiste code en postcode hebt ingevuld. Doet de code het nog steeds niet? Het kan in sommige gevallen voorkomen dat de status van de zending niet meteen is geüpdatet. Probeer het over een aantal uren nog een keer.

Ik ben niet thuis op de dag dat mijn zending wordt geleverd, wat nu?

Brievenbuspost past door de brievenbus dus daarvoor is het niet nodig om thuis te zijn.

Is jouw bestelling als pakketpost verzonden? De bezorger probeert het pakket eerst af te geven bij de buren. Als dit niet lukt dan laat de pakketbezorger een briefje achter. De volgende werkdag komt de bezorger nogmaals langs met het pakket. Na de eerste bezorgpoging kun je ook zelf een tijd- of plaats kiezen. Dit kan met de code op het briefje die de bezorger heeft achtergelaten. Jouw keuze kun je tot 22:00 uur aan PostNL doorgeven.

Ben je wederom niet thuis om de zending aan te nemen? Dan wordt het pakket afgeleverd bij het dichtstbijzijnde PostNL-locatie en kun je het de volgende dag ophalen. Een briefje met het exacte adres wordt achtergelaten door de bezorger. Je hebt dan 2 weken de tijd om het pakketje op te halen. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Mijn bestelling is niet geleverd, wat moet ik nu doen?

Heb je jouw bestelling nog niet ontvangen? Controleer of het pakje bij de buren is afgeleverd. Het kan weleens voorkomen dat de bestelling (per ongeluk) bij de buren wordt bezorgd.

Hebben de buren het pakketje ook niet ontvangen en heb je na 7 werkdagen nog niks binnen? Neem dan contact met ons op via info@nagelmusthaves.nl of vul ons contactformulier in. Wij zullen een navraag doen bij PostNL.

Volgens de track & trace code is mijn bestelling afgeleverd, maar ik heb niks ontvangen?

Afwijkingen of onjuistheden in de track & trace code dienen binnen 7 dagen na de laatste statuswijziging gemeld te worden. Hierna is het voor ons namelijk niet meer mogelijk om een onderzoek te starten bij PostNL.

Mijn bestelling klopt niet, wat nu?

Is jouw bestelling incompleet of heb je het verkeerde product ontvangen? Onze excuses! We streven ernaar om de bestellingen zo goed mogelijk te verwerken, maar helaas komt het in een enkel geval weleens voor dat er iets mis gaat.

Stuur een e-mail naar info@nagelmusthaves.nl met je ordernummer en laat het ons weten wat er niet klopt. We kunnen gemakkelijk voor je nakijken wat er mis is gegaan. Voordat een zending wordt verzonden wordt hij namelijk altijd vastgelegd. Daardoor kunnen we controleren welke producten daadwerkelijk zijn verstuurd.

Betalen

Welke betaalmethodes worden geaccepteerd op NagelMusthaves.nl?

NagelMusthaves accepteert de volgende betaalmiddelen:

  • iDeal
  • MasterCard
  • Visa
  • American Express
  • PayPal
  • Bancontact
  • SOFORT Banking
  • KBC/CBC Payment Button
  • Belfius Direct Net

Hoe veilig is het om online te betalen met iDeal?

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. Afrekenen gebeurt in de vertrouwde internetbankieromgeving van jouw eigen bank. Je bank maakt daarbij gebruik van hun eigen specifieke beveiligingsmethodes. Je kunt direct iDeal gebruiken als je internetbankiert bij de volgende banken:

  • ABN AMRO
  • ING
  • Rabobank
  • SNS
  • ASN Bank
  • RegioBank
  • bunq
  • Knab
  • Triodos Bank
  • Van Lanschot

Is het mogelijk om achteraf te betalen?

Je kunt achteraf betalen via Klarna.

De betaling is niet gelukt en ik kan niet meer terugkeren naar de betaalpagina, wat nu?

De desbetreffende bestelling zal automatisch worden geannuleerd. Je kunt het beste de producten opnieuw in het winkelmandje stoppen en afrekenen.

Retourneren

Hoe kan ik een product retourneren?

Natuurlijk is het mogelijk om jouw bestelling te retourneren (conform de in onze algemene voorwaarden vastgelegde termijnen). Binnen 14 dagen na ontvangst kunnen de producten geretourneerd worden. De producten dienen in ongebruikte staat, in de originele verpakking en onbeschadigd te worden geretourneerd. Producten waarvoor om gezondheids- en hygiënische redenen geen restitutie of vervanging wordt gegeven, zijn: huidverzorgingsproducten, lichaamsverzorgingsproducten, make-up en andere cosmetica waarvan de verzegeling is verbroken. De eventueel bijbehorende cadeaus dienen ook retour te worden gestuurd, wanneer je niet meer aan de minimale ordewaarde voldoet die aan de cadeaus zijn verbonden.

Klik hier om het retourformulier te downloaden.

Vul het retourformulier volledig in en voeg deze toe bij jouw retourzending. De retourkosten zijn voor eigen rekening. De verzender is verantwoordelijk voor de retourzending dus zorg ervoor dat de zending goed is ingepakt. Wij zijn niet aansprakelijk voor beschadigde of zoekgeraakte retourzendingen.

Bij ontvangst wordt er zorgvuldig gecontroleerd of de retour voldoet aan de retourvoorwaarden. Wanneer de retour is goedgekeurd en verwerkt ontvang je een e-mail.

NagelMusthaves behoudt zich het recht voor om retourzendingen die buiten de gestelde termijn zijn verstuurd, of producten die niet in dezelfde staat verkeren als waarin ze zijn verzonden, te weigeren.

Binnen welke termijn moet een product geretourneerd worden?

Het product moet binnen 14 kalenderdagen vanaf het moment van levering worden geretourneerd.

Zijn er kosten verbonden aan het retour zenden van een product?

De kosten voor een retourzending komen voor eigen rekening.

Hoe lang duurt het voordat de retour wordt verwerkt?

Retourzendingen worden binnen 10 werkdagen na ontvangst verwerkt.

Wanneer ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

Nadat de retour is goedgekeurd ontvang je een mail, waarin wordt bevestigd dat het bedrag binnen 7 werkdagen op jouw rekening wordt gestort.

Hoe ontvang ik het bedrag van mijn retourzending?

Je ontvangt het bedrag op dezelfde wijze als je hebt betaald.

Recent bekeken
No recently views items
Verwijder alle filters
NagelMusthaves.nl is onderdeel van BeautyHub © Copyright 2014-2024